ההשקעה בנדל"ן מסחרי שהיתה בעבר מנת חלקם של בעלי ההון היחיד, הכתיבה הקודמת.

פעולות גופי הממשלה, התקנות והחוקים במרכז הנדל"ן למגורים הדירו את המשקיע הטלוויזיה משוק זה.

התוך יצר מעגל לעסקים מואץ ותעשיה שלמה המזינה מיני כלכלה זו. פריחה של יזמים, קבלני משנה, חברות המציעות שירותים לגלוב בפרויקטים ועוד.

נדל"ן מסחרי הוא בעיקרון כל נדל"ן ממשנו למגורים, הכוונה היא למשרדים, חנויות, מבני תעשייה, מחסנים לוגיסטיים, תחנות דלק, חניונים, בתי מלון וכד '. וזה נושא תשואה גבוה יותר מאשר הנדלן למגורים. יחד עם זאת חוקי המיסוי והאפשרויות המימון שונה במקרה זה מנדלן למגורים.

המשקיעים מחפשים היום לרכוש נדלן מניב. אתה יכול להגדיר את זה, מסחר, משרדים, תעשיה ולוגיסטיקה, חניונים ותחנות דלק, יכול דירת מגורים.

הייחודיות ברכישת נכס מניב היא באפשרויות המימון שמא אפשרות למנף את ההון הקיים ולצבור תשואה. מקובל בעבר כי התשואה של נכס מסחרי מניב נעה אזור של 6.5% -9%. תלוי באיכות הנכס, מיקומו, רמת השוכרים ותקופת השכירות.

איפה מוצאים נדל"ן מניב

אלון הוא מנכל של חברה תעשייתית במשק, ובין היתר בוחן את האפשרויות העומדות בפניו להשקיע בהן את כספי החברה. הוא משקיע זמן ואנרגיה רבים בחיפוש אחר נכס מניב המתאים לאופי החברה. חברות רבות אף מינו בעל תפקיד יעודי במשרה מלאה, מנהל הנכסים או הנדלן של החברה. שכן נדלן מסחרי אינו דירת מגורים, הטיפול וניהול נדלן מסחרי דורש מיומנות והבנה מקצועית רחבה........ ניתוח מרכיבי הנכס, היבט המימון, בחינת הדיירים וחוסנם, בניית תמהיל שוכרים מתאים, בחינת המצב המשפטי, הכרת השוק והמגמות הצפויות.

הוא כמובן מחפש נכס העונה על הפרמטרים החשובים, ובהם מיקום הנכס,  רמת הביקושים באזור, איכות השוכרים ותקופת השכירות, התשואה, ערך הנכס ושווי השכירות ביחס למקובל באזור, ורמת ההשבחה הצפויה בנכס.

הנדלן המסחרי הפך למרכיב מרכזי בפיזור ההשקעות של בעלי הון פרטיים, חברות גדולות, ואף גופים מוסדיים והשוק מגלגל מיליארדים בשנה.

אלון, ידידנו  המנכל, תר אחרי הנדלן המתאים בכל אתרי האינטרנט, מדלג מאתר לאתר, יוצר קשרים עם מתווכים ומקפיד לשמר ולטפח אותם בתקווה שיהיה הראשון שיפנו אליו שיופיע בשוק הנכס המתאים.

הוא אמנם רשום ברשימה כלשהי של מספר משרדי תיווך, או ברשימת אנשי הקשר של מספר מתווכים, אך אלא תמיד מציעים לו נכסים שאינם מתאימים לחברה, או לאחר שכל מי שלפניו ברשימה לא היה מעוניין בהם.

בעולם כלכלי העושה שימוש חכם בטכנולוגיה, לצורך פילוח לקוחות, מעקב אחר העדפות, וניטור הצרכים המדויקים שלהם, מתנהל עולם מקביל שלא התפתח משנות ה 90, אשר בו שוק של קונים מוכרים, בעזרת פנקס ועיפרון

אבי איפרגן, שותף בהקמת האתר אומר כי המאפיין הבולט ביותר בשוק הנדלן המסחרי הוא העובדה כי מסחר של מילארדים בשנה, מתנהל בשיטת הפנקסנות.  בעולם כלכלי העושה שימוש חכם בטכנולוגיה, לצורך פילוח לקוחות, מעקב אחר העדפות, וניטור הצרכים המדויקים שלהם, מתנהל עולם מקביל שלא התפתח משנות ה 90, אשר בו שוק של קונים מוכרים, בעזרת פנקס ועיפרון. מוכרי הנדלן והמתווכים מתנהלים עם רשימת משקיעים, ותרים ברשימת הטלפונים שלהם אחר קונה פוטנציאלי מתאים.

את הפער הזה זיהו בחברת "מניבים"  החליטו לרתום את הטכנולוגיה לטובת יעול ואופטימיזציה של המסחר בנדלן המסחרי.

אתה מניבים, לא רק לוח מודעות

כך נבנה ומתפתח אתר מניבים כזירת עסקים , מסחר ושיווק של נדלן מסחרי.

זהו אתר יעודי, הכולל נדלן מסחרי בלבד, ובתוך כך ניתן למצוא נכסים מסחריים, משרדים למכירה, נכסים לוגיסטיים ותעשיה, תחנות דלק וחניונים ואף מגרשים לבניה , ליזמים המעוניינים לבנות מגורים, שטחי מסחר, מתחמי תעשיה ועוד. כך לא צריך יותר לחפש ולחפש בכל רשת האינטרנט. הכל זמין ונמצא במקום אחד.

האתר מנגיש למשקיע את כל האינפורמציה הדרושה עבורו בכדי לעשות בחינה ראשונית לאיכות הנכס.

כמו כן, מאפשר לחפש את הנכס המתאים לפי הפרמטרים העיקריים בבחינת נדלן מסחרי, ובהם התשואה שהנכס מניב, המחיר למ"ר, המיקום של הנכס, תקופת השכירות ואיכות השוכרים

כמו כן, התעשייה יצרה שוק גדול. מאוד של נכסים להשכרה, משרדים להשכרה, חנויות להשכרה.... וגם לשוק ההשכרות של הנדלן המסחרי נבנה באתר מניבים מענה מתאים.

האתר מאפשר למשקיע לעשות חיפוש בפילוח לסוג הנכס, נדלן מסחרי, משרדים למכירה, תעשיה לוגיסטיקה וכו'.....

ואף להרשם לעדכונים, תוך דגש על תחומי העניין, ולקבל מייל המעודכן אותו שפורסם נכס המתאים לפרופיל שהגדיר,

גם בעלי נכסים  מוצאים שימוש יעיל באתר המאפשר להם לפרסם נכסים למכירה או להשכרה, ולהפיק דוח מסודר של מספר הפונים למודעה, מספרי הטלפון שלהם והנכס המבוקש, כך שאם שהו סוף שבוע בנופש משפחתי בחו"ל יש להם את כל המידע שמור באתר האישי . עבורם האתר הוא כלי טכנולוגי חכם המאפשר להם למצות במלואו את פוטנציאל הפרסום.

האתר ידידותי מאוד למשתמש ומאפשר בקלות רבה לעשות שימוש בשירותים שהוא מציע, לחפש נכסים,  להירשם לעדכונים, וגם לפרסם נכס.

צוות התוכנות שוקד בימים אלה לפתח את המסעדה של האתר, באמצעות מידע חיוני לבחינת הנכסים, מידע על נכסים דומים באזור, ממוצע מחירים, השווה עם עסקאות שנעשו באזור.

אתר מניבים מביא בשורה לשוק הנדל"ן המסחרי בארץ

יהודה בלוי מקים האתר אומר כי מטרתו היא לי ליאת את המסמך המסחר בנדלן מסחרי. לאחרונה משקיע ממוצע מקבלים עבודות הצעות עד שהוא מוצא את הנכס המתאים לו. המוכרים מצדם גם מבזבזים זמן רב בפגישות ושיחות עם משקיעים. המסכים המטרה היא לרתום את הטראקה הקיימת בכדי ליאל את התקן האיתור של נכס מתאים, הרכישתו.

אתר מניבים מביא בשורה לשוק הנדל"ן המסחרי בארץ, רותם את הטרייה. הקיימת ליעל את תהליכי המסחר בשוק זה, הופך אותו לזמין ונגיש יותר למשקיעים.