מעבר דירה או משרד הם תהליכים ממושכים ומורכבים שדורשים מכם הרבה תשומת לב והעלות הכספית שלהן יכולה להיות יקרה למדי. כדי להתמודד עם המעבר באופן יעיל ונוח יותר, הוקמו שירותים שונים שמטרתם לסייע לכם במעבר ולספק פתרונות למגוון צרכים שיכולים להתעורר, החל מאריזה, דרך הובלה ועד לאחסנה.

הכירו את השירותים שבאים להפוך את המעבר שלכם להרבה יותר רגוע ומהיר.

הכל מתחיל בהובלה

הובלת דירה או משרד היא הדבר שמרתיע כמעט את כל מי שעובר דירה ואפשר גם להבין מדוע שהרי מעבר לאי הנוחות ולמשימות שקשורות בכך, כולם רוצים מובילים מומלצים שיבצעו את ההובלה באופן משביע רצון.

נשמע פשוט אך ענף ההובלה בישראל רכש לעצמו מוניטין מעט בעייתי ולא בגלל שכל המובילים לא בסדר. ההיפך הוא הנכון, מרבית המובילים מקצועיים ונותנים שירות מעולה אך יש בינם כאלה שמחפשים את הדרך הקלה להרוויח כסף ולעתים קרובות זה בא על חשבונכם, אם בהעלאת מחירים ברגע האחרון, איחורים, אי הגעה ביום המעבר, שירות לקוי ובקיצור אי עמידה בהתחייבויות שלכם כלפיכם.

אם זה לא מספיק, תשאלו מובילים שונים על העלות של אותה הובלה ותקבלו הצעות מחיר שונות לחלוטין בלי האפשרות להבין אם זה מוצדק או שלא.

זה הזמן להכיר את האתר הובלות ask5 שבא לסייע לכם למצוא מובילים מומלצים במחירים זולים וכמו כן לתת לכם סל כלים למעבר מוצלח.

בין הכלים הבולטים אפשר למנות מגוון מדריכים שיכינו אתכם לכל שלב במעבר דירה או משרד, חוזה הובלות שניתן להשתמש בו בחינם ומעל הכל מערכת שמסייעת להשוות הצעות מחיר אמיתיות של חברות הובלה פנויות ומתאימות שנלחמות אחת בשנייה כדי לזכות בהובלה שלכם, מורידות מחירים ומנסות לשפר את השירות ובלבד שתבחרו בהן.

האריזה היא העניין המרכזי במעבר דירה ומשרד

כמעט כולם מתמקדים כל כך בהובלה עד כדי כך ששוכחים שיש משימה מורכבת וממושכת עוד יותר. אנו מתכוונים כמובן לאריזה למעבר.

אם מדובר באריזת דירה למעבר, צריך לעשות סדר ולארוז את כל התכולה לתוך ארגזים מתאימים ואם מדובר באריזת משרד, צריך למזער את אי הנוחות למינימום על מנת שניתן יהיה להמשיך לעבוד.

איך שלא מסתכלים על זה, אריזה בזמן מעבר היא פעולה מתמשכת שדורשת הרבה סדר, ארגון והשקעת זמן ומדובר במשהו לא נוח שמקשה על התהליך כולו.

ישנם שני שירותים שנועדו לסייע לכם לארוז דירה או משרד באופן מהיר, יעיל ונוח ככל שניתן.

הראשון הוא שירותי אריזה שבמסגרתם מגיעים אורזים אל הדירה או המשרד שלכם ואורזים את כל התכולה באופן מקצועי אל תוך הארגזים כשבמידת הצורך האורזים האלה גם יכולים לפרוק עבורכם את התכולה במקום החדש ולסדר אותה לפי רצונכם.

השירות הזה עולה מן הסתם כסף ולפעמים גם סכום לא מבוטל, אך אין ספק שיש לו הרבה יתרונות ובראש ובראשונה הוא יחסוך לכם הרבה זמן ואי סדר ונוחות.

מי שמעוניין לחסוך את העלויות של שירותי אריזה יכול לארוז בעצמו על ידי רכישה של חומרי אריזה שמתאימים למעבר דירה או משרד. בין חומרי האריזה שאפשר לרכוש ניתן למנות קרטונים לאריזה, פצפצים, סרטי הדבקה ועוד.

שימוש בחומרי אריזה יעזור לכם לארוז באופן טוב ומהיר יותר וכך יקצר את הזמן והאי נוחות שקשורים באריזה.

מה עושים עם תכולה עודפת? מאחסנים

מי מאיתנו לא מכיר את המצבים האלה שבהם אין מספיק מקום בדירה כדי לאחסן את כל התכולה? אז נכון שברוב המקרים מוצאים לבסוף פתרון אך ישנם מקרים שבאמת אין מקום ולא משנה איך תהפכו את הבית, עדיין לא תמצאו מקום לכל החפצים והרהיטים.

יש הרבה דוגמאות לכך ובראש ובראשונה מעבר לדירה קטנה יותר, מעבר למגורים עם ההורים עד לקבלת מפתח לדירה החדשה ואפילו מצבים שבהם עוברים לגור יחד עם בן הזוג.

בכל אופן הפתרון הטוב ביותר למצבים כאלה הוא אחסון תכולת דירה שבמסגרתו אתם יכולים לאחסן חלק מהתכולה לכל פרק זמן שתצטרכו בתמורה לתשלום חודשי שהוא בדרך כלל סמלי למדי.

לעדכן כתובת בלי לצאת מהבית

מעבר דירה אינו מסתכם רק במעבר פיזי ויש צורך לעדכן את כתובת המגורים ברשויות וגופים שונים.

לדוגמה, עליכם לעדכן את משרד הפנים בנוגע לכתובתכם החדשה, לעדכן את הדואר ואת כל מי שמספק לכם שירות כמו בנקים, חברות ביטוח ואשראי, קופות חולים וכיוצא בזה.

יש שתי דרכים לעשות את זה. הראשונה והלא יעילה היא למלא טופס לשינוי מקום מגורים באתר של כל אחד מהגופים האלה אך יש דרך נוספת שבמסגרתה תוכלו לעדכן את כתובתכם באתר אחד שמעביר את הפרטים לכל נותני השירותים שתבחרו.

באופן הזה תוכלו להעביר את הבקשה שלכם בפעם אחת למספר גופים ולחסוך זמן יקר. שימו לב שישנם גופים שבכל זאת תצטרכו לעכן באופן נפרד ובכלל זה משרד הפנים והרשויות המקומיות.

שירותי הובלות קטנות

לא כל מעבר דירה או משרד מצריך 5 סבלים ומשאית גדולה ולעתים קרובות ניתן לסגור עניין עם מוביל אחד או שניים וטנדר ובקיצור, להזמין הובלה קטנה.

למה זה טוב? מפני שהשירות נחשב לזול יותר באופן משמעותי ואם אין הרבה חפצים, אין טעם לשלם על משהו שלא צריכים. למי זה טוב? למי שעובר לדירה קטנה או כאשר מדובר בהובלת משרד חדר או שניים.

הגמישות והמחיר של הובלה קטנה מסייעים לכם לעבור באופן מוצלח אך מהיר וזול יותר.