הגעתם למסקנה כי אינכם יכולים לנהל את תיק ההשקעות בעצמכם? מדובר על החלטה נבונה, כזאת שתאפשר לכם למקם ממנו את הפוטנציאל. הצעד הבא שלכם יהיה לבחור את החברה שתנהל עבורכם את תיק ההשקעות. תיק השקעות חברה מנהלת צריכה להיות כזאת שתפיק מתיק ההשקעות את מירב התועלת. אם החברה לא תצליח למקסם את הפוטנציאל של תיק ההשקעות, אתם מבחינתכם תהיו מאוכזבים. אז רגע לפני שאתם מתחילים לבחון חברות ניהול שונות החלטנו להרים את הכפפה. נסביר לכם בדיוק מה אתם מוכרחים לבדוק על מנת שתוכלו לעשות את ההחלטה הנכונה. החלטה שתאפשר לכם להניב את מירב התועלת מתיק ההשקעות שאותו פתחתם על מנת להרוויח כמה שיותר.

חברת ניהול שאתם סומכים עליה

תזכרו כי החברה שהולכת לנהל לכם את תיק ההשקעות תהיה כזאת שתהיה לה גישה לכסף שלכם. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי אתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות. היושרה והאמינות של החברה צריכות להיות כאלה שאינכם מטילים בהן דופי. אם חלילה יש לכם ספק, מוטב לכם לחפש אחר תיק השקעות חברה אחרת. אנו סבורים כי לאחר חיפוש קצר תמצאו חברה שתוכלו לסמוך עליה לגמרי. כזאת שאתם יודעים כי היא לא תפעל לרעה בעקבות הכוח שהפקדתם בידיים שלה. ברוב המקרים מדובר על חברה שיש לה ניסיון ויש לה גם הרבה מאוד המלצות חיוביות.

אנשי מקצוע עם ניסיון וותק בתחום

על מנת שתוכלו להפיק את מירב התועלת מתיק ההשקעות שלכם תצטרכו לדעת שאתם בידיים הנכונות. אינכם מנהלים את תיק ההשקעות בעצמכם בגלל שאין לכם את הניסיון ואת הידע. לכן בעת חיפוש תיק השקעות חברה מנהלת יהיה עליכם לשים את הפרמטרים האלה בראש הרשימה. תרצו לדעת כי אנשי המקצוע שהולכים לנהל לכם את התיק יהיו מנוסים מאוד ועם ותק עשיר. כאלה שתדעו כי הם הולכים לעשות את העבודה בצורה הכי טובה שיש. אם יהיו לכם ספקות, זה מיד אמור להדליק לכם נורות אדומות.

קשר אישי בניכם לבין הצוות

אתם מבחינתכם תמיד תרצו לדעת כי יש לכם עם מי לדבר בצד השני. נזכיר כי הכסף שלכם נמצא כאן על המאזניים, ומן הסתם שיהיו לכם לא מעט שאלות. לפני כל צעד תהיה לכם את הזכות המלאה לשאול את השאלות השונות על מנת לקבל מענה. אנו מציעים לכם לחפש תיק השקעות חברה מנהלת שתהיה מוכנה לדבר אתכם. כזאת שתהיה מסוגלת לספק לכם תשובה לכל שאלה שמעסיקה אתכם. ברגע שתרגישו בנוח עם אנשי המקצוע השונים לא תהיה בעיה שלא תוכלו לנוח בשקט. אם לא תרגישו בנוח עם אנשי המקצוע זוהי תהיה בעיה רצינית מאוד. בעיה שתתקשו מאוד להישאר אדישים אליה בזמן אמת כאשר הכסף שלכם מושקע.

העלויות של ניהול תיק ההשקעות

כמו שאתם בוחרים כל איש מקצוע אחר, כך תבחרו את האנשים שינהלו לכם את התיק. הרי בכל חודש מחדש יהיה עליכם לשלם סכום מסוים על ניהול תיק ההשקעות שלכם. השאיפה שלכם תהיה לוודא כי את האחריות אתם מפקידים בידיים הנכונות. אך באותה נשימה תצטרכו לדעת כי תהיה לכם את היכולת לשלם על ניהול התיק. ברגע שתהיה לכם את היכולת לשלם על ניהול התיק לא תמצאו את עצמכם בבעיה בהמשך הדרך. הרי יש כאלה שלא בחנו את העלויות מראש, ומצאו את עצמם בבעיה בשלב מתקדם מאוד. אתם תרצו לדעת כי החברה שבה בחרתם תהיה החברה שתוכל לנהל לכם את תיק ההשקעות לאורך זמן.