אם אתם מחפשים מחסן להשכרה, עליכם קודם כל להבין שלא כל חללי המחסנים נוצרו שווים. לכן עליכם לבצע מחקר מקדים, כדי לחסוך זמן, כסף ואכזבה מיותרת (שעלולה לצוף במידה ושכרתם מחסן שלא באמת עונה על הדרישות והצרכים שלכם).

בחברת 'תיבת נח' המציעים מחסנים להשכרה מסבירים שמחסן יכול לשמש למטרות שונות, לרבות עבור אחסון תכולת דירה, כאשר לכל חברה יש את מעטפת השירותים שמציעה, תוך שמפעילה מתחמי אחסון שונים. כדי להבטיח שהמחסן המיועד יענה על כל הדרישות שלכם, בדקו את הדברים הבאים.

כמה שטח אחסון אתם צריכים?

ככל ששטח האחסון שתצטרכו יהיה גדול יותר, כך תשלמו יותר על האחסון. לכן אחד הדברים שעליכם לבדוק הוא מהו גודל החלל לו אתם זקוקים עבור אחסון הציוד שלכם. ישנם אנשים שמאחסנים את כל תכולת הדירה שלהם, לעומת אחרים, שמאחסנים רק כמה רהיטים בודדים.

ייעוד האחסון

חברות שונות נותנות מענה לצרכי אחסון שונים. בעוד שישנם אנשים שיחפשו מחסן כדי לנהל את המלאי שלהם, אחרים יחפשו מחסן כדי לאחסן את תכולת הבית שלהם. ישנו הבדל מהותי בין הדברים, ועליכם לבחור בחברה שמספקת שירותים שמתאימים לצרכי האחסון שלכם.

תנאי אחסון

שימו לב שתנאי האחסון המוצעים לכם טובים, שהחפצים נשמרים בחללים מתוחזקים ברמה גבוהה, שאין בהם רטיבות או חשיפה ללחות. שהם מספיק אטומים בפני מזג אוויר וכוללים את כל התנאים הדרושים לכם כדי לשמור על החפצים שלכם בצורה טובה עד לרגע שישמשו אתכם שוב.

אבטחה

היכן נמצאת תכולת הדירה שלכם? האם מאוחסנת ביחידות נפרדות או ביחידה אחת עם שוכרים נוספים? האם המקום בו אתם מפקידים את כל הציוד החשוב לכם מאובטח, ואם כן – מהם הסדרי האבטחה במקום? ככל שהאבטחה תהיה טובה יותר, כך יהיה לכם יותר שקט נפשי.

ביטוח תכולה

אינכם צריכים לחשוש שיגיע מישהו באישון הלילה ויגנוב את כל הציוד והרהיטים שלכם. אתם מאחסנים הרבה פריטים יקרי ערך במחסן שלכם ואם הוא נפרץ וכל התכולה נגנבת, אתם אלו שתישאו בתוצאות ובעלויות הכרוכות. לכן עליכם לדעת שיש ביטוח מלא לתכולה המאוחסנת.

מיקום וגישה נוחה

הגישה צריכה להיות נוחה הן מבחינת העמסה ופריקה, הן מבחינת המיקום והן מבחינת הגישה אל המחסן עצמו. אם למשל אתם רוצים להוציא פריט מסוים, עליכם להיות מסוגלים לעשות זאת בקלות. על הפריטים שלכם להיות כמה שיותר נגישים עבורכם, סביב השעון.

זמן אחסון

האם שירותי האחסון זמינים עבורכם לטווח ארוך או לטווח קצר? ובכלל מהם תנאי ההשכרה? זמן האחסון הוא מרכיב חשוב, אם אתם זקוקים לאחסון לטווח ארוך, זה רק טבעי שתחפשו חברה שתתאים את עצמה ללוחות הזמנים שלכם.

רישיונות והיתרים

האם מדובר בחברה מורשה להשכרה מחסנים לצרכי אחסון תכולה? יש לכך משמעות מכיוון שכדי לקבל היתרים ורישיון עליה לעמוד בתקני בטיחות, כיבוי אש ובכל הדרישות של הרשות המקומית. כאשר מתחמי האחסון עומדים בדרישות החוק ובתקנות, אתם תהיו הרבה יותר רגועים.

תשלום

ולבסוף, התשלום. כמובן שזהו פרמטר מרכזי, כאשר אתם שוכרים מחסן עליכם לקבל את העסקה הטובה ביותר. לכן עשו מעט שיעורי בית, וחפשו חברה שמתמחה באחסון תכולת דירות כך שתספק את התמורה הטובה ביותר בעבור ההשקעה שלכם.

מחפשים מחסנים להשכרה?

חיפוש מחסן לאחסון תכולה זו בהחלט משימה שיש לקחת בכובד ראש על מנת לקבל את התוצאות הטובות והמותאמות ביותר. ככל שתשקיעו בתהליך החיפוש והבדיקה לפני שאתם חותמים על חוזה, כך תוכלו למצוא את המענה המדויק והמותאם ביותר עבור צרכי האחסון שלכם!