רבות דובר על שוק הנדל"ן בכלל או נדלן מסחרי להשכרה בפרט. שוק הנדל"ן בשנים האחרונות במדינת ישראל הוא שוק רותח בו קיימת עלייה מתמדת במחירי השוק וידוע שבעשור האחרון מחירים אלו הכפילו את עצמם. בשנתיים האחרונות כל העולם חווה טלטלה בעקבות הנגיף שהגיח לעולמינו, כלל השווקים חוו ירידות שערים, חלקינו חשב שגם שוק הנדל"ן ירד בעקבות כך – אך בישראל כמו בישראל שוק הנדל"ן ממשיך לעלות אף בימים טרופים אלו, אמנם הגמישות כמו בכל נושא עלתה ויחד עם זאת כאמור גם המחירים.

נדלן מסחרי להשקעה הינו אחד הנישות הטובות למשקיעים / יזמים שיש להם הון עצמי גבוה מחפשים נכסי נדלן מסחרי על מנת להניב תשואה נאה. הרעיון כמובן ידוע, לרכוש נכס יחסית במחיר טוב, להשביח את הנכס על ידי שיפוצו ובסופו של דבר ליצור נדלן מסחרי להשכרה בו היזם מציע את נכסיו לשוכרים לטווח ארוך יחד עם תחזוקה ואמצעים נוספים, כל זאת תלוי כמובן ביזם עצמו ובסוג העסקה מול השוכרים עצמם.

כאמור, בזמן האחרון השוק חווה טלטלה בכך שעובדים רבים החלו לעבוד מהבית ולאט לאט מקומות העבודה חוזרים לעצמם יחד עם העובדים לשבועות מלאים של עבודה במשרד. עיקר הסיבה לכך היא השותפות והפגישות פנים מול פנים שכל כך חשובות בעסקים ובעבודה פורייה.

"זה דווקא זמן טוב להשקיע בנושא נדלן מסחרי להשקעה אם הנך יזם" אומר אורי יזם נדלן ותיק. "השוק בשבועות אלו נפתח מחדש וישנם הזדמנויות רבות, צריך רק לחפש" – הוא מוסיף. אנו נוסיף שקיים שוני רב בין המטרופולין של הארץ לבין הפריפריה או אף ערים גדולות אחרות כגון חיפה, ראש העין וכיוצא בזה.

דמי שכירות גבוהים

להבדיל מנדל"ן רגיל, נדלן מסחרי להשכרה מניב תשואה גבוהה יותר לערך פי 3. אם מדובר בנדל"ן מגורים על תשואה של כ 3%, אז נדלן מסחרי להשכרה מניב תשואה של כ 10% ויחד עם זאת משתלם יותר ברכישה עצמה להבדיל מנדל"ן למגורים.

נדל"ן מסחרי להשכרה מתאים להשקעה לאנשים אשר מעוניינים בהכנסה קבועה לאורך זמן , משכירים אשר משכירים מקום לטווח ארוך והשוכרים מקבלים בתמורה מקום עבודה מתוחזק נוח וטוב   – ולשם היזם שואף. אחד הדוגמאות הבולטות הינו משרדים להשכרה בחיפה לדוגמא, חיפה זה אזור גאוגרפי שלא ממוקם במרכז הארץ, שם המחירים מרקיעי שחקים וכל נושא נדלן בדגש על משרדים תופס תאוצה בשנים האחרונות יותר ויותר.

באתר זה "מניבים" תוכלו למצוא מגוון רחב של נדל"ן מסחרי להשכרה בכל מיני ערים בארץ.